Wirtualna Polonia

“-Wyśmiewani za niemodny patriotyzm, wierni Bogu i ojczyźnie podnieśliśmy głowy.”

Niby feministka, a …

Posted by Włodek Kuliński - Wirtualna Polonia w dniu 2016-01-12

Siostra Tolerancji

Komentarzy 15 to “Niby feministka, a …”

  1. Antoni Nadstazik, Melbourne. said

    Podobno w naszym lesie gwalca.
    Skad wiesz?
    Bylam tam wczoraj rano, bylam wieczorem i dzisiaj tez sie wybieram.

  2. Valdi said

    Niby Inteligentna ta Kazia ale jednak ze skazą,

  3. Rafał said

    żegnam

  4. solkraken said

    tak się kończą krzyżówki Polskiej Szlachty z… no właśnie :/

  5. klimek said

    Oby kilku kolorowych nie przeznelo tej wyjatkowo zdegenerowanej szmaty i wywloki lewackiej az jej banki nosem pojda ! Juz byla tak szmata w Szwecji zarypali ja na smierc, zeby nie spotkaLo to samo tej bezczelnej k..rwy ! !

  6. rum said

    cwana menta spoleczna, bo wie , ze nastepny sylwester bedzie sie odbywal z jednej polowy policjantow niemiecko -tureckich, a druga polowe zapelnia feministki.

  7. taktowidze said

    czy te oczy moga klamac? Chyba nie. Jakas taka eskimoska.

  8. @+@=@@ said

    Oj! ta Kazia, Kazia… Jak spotkała ją w Nowy Rok jej koleżanka – też feministka – i zapytała wprost jak spędziła Sylwestra, to Kazia jej odpowiedziała : – sam zszedł!

  9. Joe said

    Kazia ty sobie nie zawracaj d…py Sylwestrem w Niemczech .POjedz do swoich z MOSADU i zapytaj gdzie planuja nastepny wybuch…na ten w Istambule juz za pozno,ale moze zalapiesz sie na nastepny.

  10. marys said

    Zdaje sobie sprawe , ze jak zawsze prowokuje . Ale nie moge nie stwierdzic KU..A !

  11. pugnus said

    Ta baba jest kwintesencja ludzkiej glupoty!Kiedy Korwin zapytal ja dlaczego chcialaby czegos tam (nie pamietam juz o co chodzilo) zabronic ,to odpowiedziala: „bo tak mi sie podoba!”
    I taki humanoid goscil dosc czesto w TV!

  12. Amelia said

    Ale wyposzczona poczwara! Po co chce czekać do Sylwestra? Tam ciągle zgłodniałe hordy muzułmańskich ogierów gwałcą na kiwnięcie palcem – nie tylko w Kolonii. Tak samo jest w Szwecji, Norwegii, Austrii, Belgii – niech jedzie, młode śniade byczki się ucieszą!

  13. Piotrx said

    w kolonii karnej ?

  14. Kapsel said

    Kuba” Wojewódzki wyjechał do Izraela. „Wreszcie u siebie. Home sweet home”

    Wreszcie u siebie. Home sweet home” – napisał Jakub „Kuba” Wojewódzki na Instagramie i postanowił pochwalić się kilkoma zdjęciami ze swojej podróży do Izraela, gdzie witał Nowy Rok. Sylwestra spędzał z narzeczoną Renatą Kaczoruk.

    http://niezlomni.com/?p=25926

  15. Mocher said

    RE; AMELIA
    „Ale wyposzczona poczwara! Po co chce czekać do Sylwestra? Tam ciągle zgłodniałe hordy muzułmańskich ogierów gwałcą na kiwnięcie palcem – nie tylko w Kolonii. Tak samo jest w Szwecji, Norwegii, Austrii, Belgii – niech jedzie, młode śniade byczki się ucieszą!”

    Czy ja wiem że tak się ucieszą?
    Taką podstarzałą d..ą?
    Mają tam tyle „wykształconych” przez gender, i ze względu pokwitający przyrost biustu młodych idiotek, że?……………. Chyba nie!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: