Wirtualna Polonia

“-Wyśmiewani za niemodny patriotyzm, wierni Bogu i ojczyźnie podnieśliśmy głowy.”

Targalski: Rachoń usunięty z TVP Info, bo realnie zagrażał ubekistanowi. Zamiast niego awansuje Sufin z TVN

Posted by Włodek Kuliński - Wirtualna Polonia w dniu 2016-03-11

​Targalski: Rachoń usunięty z TVP Info, bo realnie zagrażał ubekistanowi. Zamiast niego awansuje Sufin z TVN - niezalezna.pl

Michał Rachoń przestał być szefem publicystyki w TVP Info. W tym samym czasie Kuba Sufin, były redaktor naczelny Agencji TVN i szef portalu tvn24.pl, został dyrektorem Ośrodka Mediów Interaktywnych w TVP. – Rachoń jako jedyny chciał zmienić cały zespół w TVP Info, skończyć z pozorowaniem zmian. Mamy obecnie do czynienia z kontratakiem rosyjskiej agentury – skomentował w Radiu Wnet dr Jerzy Targalski.

Michał Rachoń przestał być zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. – Przykład Michała Rachonia jest klasyczny. On nie wyleciał z funkcji szefa publicystyki za to, że zapraszał niewłaściwe osoby, stawiał niewłaściwe pytania, tylko dlatego, że on jako jedyny chciał zmienić cały zespół, czyli zmienić wszystko od początku do końca. Jak pan ma nowy zespół, to może pan dopiero prowadzić nową politykę – komentował dr Jerzy Targalski, który był gościem Krzysztofa Skowrońskiego w Poranku Radia Wnet.

Zdaniem Targalskiego, usunięcie Rachonia ze stanowiska jest związane z faktem, że wkrótce może dojść do kontrataku rosyjskiej agentury. – Z jednej strony to frontalny atak, bo celem Rosji jest niedopuszczenie do szczytu NATO w Polsce. Ten szczyt NATO przypieczętował by obecność garnizonów amerykańskich. To jest niezgodne z interesem Rosji.  Żeby do tego nie doszło w Polsce trzeba wywołać chaos. Stąd manifestacje KOD-u, cały spór wokół Trybunału – wyjaśniał politolog. Według niego, kontrola na mediami jest warunkiem koniecznym tego niekorzystnego dla Polski scenariusza.

Zdaniem Targalskiego, dyrektor Michał Rachoń odgrywał najważniejszą rolę w zmianach w TVP. – O ile w pasmach informacyjnych, za które odpowiadają Mariusz Pilis i Grzegorz Adamczyk, nie zmieniło się prawie nic, o tyle w wieczornym paśmie publicystycznym zaczęli pojawiać się goście, których nie było w TVP Info przez wiele lat. Michał Rachoń jako jedyny zaczął tworzyć nowy zespół, czyli chciał wprowadzić do telewizji 30 nowych ludzi, nie z tej sitwy, gdzie się wszyscy znają od 30 lat i potrafią tylko być propagandystami. Dzięki otwartemu dla wszystkich castingowi chciał wpuścić do stacji nowych ludzi – mówił dr Targalski.

Jak tłumaczył, na prawdziwy kierunek zmian w TVP wskazuje fakt, że w stacji tej pojawiła się czołowa postać TVN – Kuba Sufin, były redaktor naczelny portalu tvn24.pl. – Powiedzmy jasno: portal TVN24 tuszował zamach smoleński. Był elementem kampanii w sprawie smoleńskiej, kampanii w interesie Rosji i to w moich oczach pana Sufina przekreśla. Ale moim zdaniem to również jest przyczyną jego przejścia do TVP w ramach tych rozgrywek personalnych Jacka Kurskiego, z którym ja się nie zgadzam. Bo uważam, że one nie prowadzą do głębokich zmian, tylko zatrzymują te zmiany na poziomie pozorowanym – stwierdził politolog.

Postawę szefów Telewizji Polskiej – prezesa TVP Jacka Kurskiego i dyrektora TAI Mariusza Pilisa – Targalski skomentował następująco: – Są ludzie, którzy myślą, że jak pójdą na układ z bezpieką, z resortem, to zostaną dłużej. Wygrają na tym swoje gry personalne. Otóż nie wygrają. Przegrają, ale wcześniej zostaną użyci jako instrument do zatrzymania prawdziwych zmian, od których nie byłoby już odwrotu.

Całą rozmowę można odsłuchać tutaj:

 

za: http://niezalezna.pl/77497-targalski-rachon-usuniety-z-tvp-info-bo-realnie-zagrazal-ubekistanowi-zamiast-niego-awansuje-s

Advertisements

komentarzy 14 to “Targalski: Rachoń usunięty z TVP Info, bo realnie zagrażał ubekistanowi. Zamiast niego awansuje Sufin z TVN”

  1. jar said

    Tak zakończyła się krótka sielanka prawdy podawanej Polakom. Nie rozumiem komu na tym zależy, żeby Kurski blokował rzetelność przekazu. Kto nas oszukuje? Czy to świadome działanie, czy naiwność, czy zdrada?

  2. lim/On said

    Prawda i rzetelne informacje to zagrożenie nie tylko dla ubekistanu, ale bardzo wielkiej rzeszy odrywanych od koryta. To nie tylko walka o byt, ale i o wolność. Wiedzą, że afery i złodziejstwo będą kiedyś osądzone. Kiedy był Pan M. Rachoń, telewizja była taka, jak być powinna. Spełniała swoje powinności wobec narodu. Teraz stała się jeszcze gorsza, jak przed zmianami. Kto trzyma Kurskiego? Jakie jest jego zadanie?

  3. Uważny Obserwator said

    Biedni Polacy nie rozumieją tej prostackiej gry w sferze mediów, nic się nie stało, po prostu jedną świnię zastąpili drugą.
    A ten fiut Targalski dodatkowo robi z Polaków i siebie idiotę bredząc świadomie o kontrataku rosyjskiej agentury.
    Dalej statystyczny obywatel naszego nieszczęśliwego kraju poddaje się obróbce prymitywną manipulacją, bo ma niestety problem z rozwiązywaniem zadań z dwiema niewiadomymi.

  4. zydozerca said

    Obibok na własny koszt: Towarzysz Jerzy Targalski i jego komunistyczne rodzinne korzenie
    obiboknawlasnykoszt.blogspot.com › to…
    24.06.2015 – Targalski: Moje członkostwo w PZPR to przykrywka. Jerzy Targalski, członek PZPR w latach 1974-79

    PENIS Z PIS ZASTĘPCĄ SZEFA WIADOMOŚCI W TVP
    Michał Rachoń został zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki. Będzie tym samym odpowiadał za programy publicystyczne na kanale TVP Info.
    Michał Rachoń, bratanek senatora PO (w latach 2007-2011) Janusza Rachonia, karierę polityczną zaczynał jako drobny działacz PiS z Sopotu. Pełnił funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w okresie, gdy resortem tym kierował Janusz Kaczmarek. Potem był publicystą „Gazety Polskiej”, a ostatnio prezenterem Telewizji Republika.
    Podobnie jak inni dziennikarze związani z PiS, Rachoń atakował nie-PiSowskie ugrupowania prawicy, m.in. przed pierwszą turą ubiegłorocznych wyborów prezydenckich usiłował przeprowadzić złośliwy wywiad z Grzegorzem Braunem, piętnując kandydata na prezydenta za „prorosyjskość”.
    Jego osoba wzbudza jednak kontrowersje z innego powodu. 1 września 2009 r., gdy ówczesny rosyjski premier Władimir Putin przemawiał na Westerplatte podczas uroczystych obchodów siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II wojny światowej, Rachoń pojawił się pod Grand Hotelem, w którym zakwaterowano premiera Rosji, przebrany za wielkie męskie genitalia. Krzyczał przy tym „Putin morderca”.
    (Na podstawie onet.pl i wp.pl opracował A.D.

    Radio Wnet – projekt internetowego serwisu społecznościowego, powstał w 2009, założony przez Krzysztofa Skowrońskiego (poch. żydowskie), Grzegorza Wasowskiego (poch. żydowskie), Katarzynę Adamiak-Sroczyńską i Monikę Makowską-Wasowską, Wojciecha Cejrowskiego (poch. żydowskie, stypendysta G.Sorosa), i Jerzego Jachowicza.
    Radio Wnet nadaje na fali warszawskiego katolickiego Radia Nadzieja. W dni powszednie, przed rozpoczęciem audycji Radia Wnet o godzinie 7 rano, możemy więc wysłuchać katolickich modłów i ewangelii.
    Ktoś bardziej dociekliwy może postawić zasadne pytanie: czyje w takim razie jest lub do kogo należy katolickie Radio Nadzieja -?
    Głównym redaktorem prowadzącym poranne wywiady w Radiu Wnet jest odkrycie A.Woyciechowskiego, nieżyjącego już właściciela i twórcy Radia Zet (potocznie nazywanego Radiem Żyd), K.Skowroński. Oczywiście Radio Wnet nie może na razie stanowić przeciwwagi dla żydowskiego Tok FM (opcja żydostwa europejskiego), ale wespół z Radiem Maryja, z Tv-Trwam i internetową TvRepublika, stanowią już jakiś poważniejszy medialny przyczółek żydostwa anglosaskiego w Polsce.

    Słuchacze Radia Wnet nie zaprzeczą, że jego redaktorzy szczerze popierali żydo-rebelię na Ukrainie i popierają ukraiński żydo-reżim Poroszenki-Jaceniuka – wszystko to ma się rozumieć w ramach nauczania Jezusa Chrystusa.

  5. someone said

    Widac,ze Kurski zamiast pozytywnie o rzadzie,jest nawalanka od rana do wieczora.Czy ten Kaczor jest naprawde debilem,ze wsadzil tam Kurskiego?

  6. piotr3005 said

    Ludzie czy wy naiwni jesteście to było do przewidzenie a gdzie pracuje brat Kurskiego??? „głupi naród we wszystko uwierzy” takich ludzi powinni przydzielać do pasienia krów!!!!

  7. Minus said

    kim jest Pan Krzysztof Kuba Sufin?,
    z Encyklopedii Solidarności:

    .http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.php?title=Krzysztof_Kuba_Sufin

    „Wersja robocza.

    Krzysztof Kuba Sufin, ur. 8 VI 1956 w Warszawie. 1975-1982 student Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek polonistyka; student PWST, kierunek wiedza o teatrze.

    1978-1980 współpracownik NOWej i Kręgu, odpowiedzialny za skład i dystrybucję; sygnatariusz listów protestacyjnych.

    W 1980 współzałożyciel NZS UW, założyciel NZS uczelni artystycznych; 1980-1981 członek KKO NZS; I-II 1981, XI-XII 1981 uczestnik strajków studenckich; X 1980 – XII 1981 współzałożyciel, dziennikarz Agencji Przekazu Informacji NZS; 1980-1981 redaktor pisma „api”. W 1981 współorganizator działalności wydawniczej Studenckiej Oficyny Wydawniczej SOWA, Niezależnej Spółdzielni Wydawniczej; uczestnik I KZD jako dziennikarz pisma „AS”; inicjator kampanii w sprawie likwidacji służby wojskowej studentów, negocjator NZS w rokowaniach z MSW.

    13 XII 1981 – 1984 w ukryciu. W 1982 organizator drukarni sitodrukowej, 1982-1983 redaktor „Tygodnika Akademickiego”; do 1985 działacz NZS; 1982-1988 drukarz (m.in. pisma „Co dalej”, „Droga”, „Głos”, „Słowo”; książek wydawnictwa Słowo; ulotek, plakatów dla Grup Oporu Solidarni); składacz, kolporter, autor artykułów w warszawskiej prasie podziemnej.

    1988-1990 we Francji. 1992-1994 dziennikarz w Polskim Radiu, 1994-1997 w TVP, 1997-1998 w redakcji „Życia”, 1998-2002 w PAP, 2003-2006 w TVN 24, w 2006 w TVP. Od 2007 redaktor naczelny TVN 24.pl, dyr. TVN 24 On-line. „

  8. pugnus said

    Tragalski moze sobie sypac piaskiem w oczy z tym “ubekistanem”,ale w rzeczywistosci gwozdziem do trumny Rachonia stalo sie zaproszenie do TVP Info ….Michalkiewicza !Ten ,jak wiadomo jest na indeksie po tym jak ujawnil zydowskie roszczenia ,opiewajace na kwote 65 mld. Dolarow.Zostal on wtedy ogloszony czolowym antysemita RP a prokuratura ,ponoc nawet nie jedna ,rozpoczela przeciwko niemu sledztwo.Tak wiec gorsze od zaproszenia Michalkiewicza byloby tylko zaproszenie Bubla!Tymczasem Michalkiewicz w swoich pierwszych slowach podkreslil ,ze nie goscil w TVP od ponad 20 lat i byc moze nawet by sie Rachoniowi upieklo, gdyby p. Stanislaw nie wspomnial w swoim wywodzie o …Zydach!Jak wiadomo Michalkiewicz ,jesli juz mowi o Zydach ,to rzeczy ,ktore zaintetresowanym nie zawsze przypadaja do gustu.Po takim dictum do akcji musialy przystapic instancje przed ktorymi Kaczynskiemu uginaja sie kolana, a sa nimi :ADL,loza BB,czy niezawodna Agora.Final jest taki ,ze Rachon wylecial ,a TVP info zostala oddana pod kuratele zaufanych srodowisk czyli TVN &spolka.

  9. Magdalena said

    Targalski jak zwykle gada jak potłuczony.
    Wystarczą jego kretyńskie teksty w Niezależnej by poczuć, że Tworki są jakby dla niego stworzone 🙂

    W pierwszy dzień 2015 roku w wielu miastach Ukrainy przeszły marsze z okazji rocznicy urodzin Stepana Bandery. W Polsce to nazwisko budzi grozę, jednak – jak tłumaczy w rozmowie z portalem niezalezna.pl dr Jerzy Targalski – obecnie Bandera jest traktowany na Ukrainie jako symbol walki z Rosją, a same marsze nie mają wymowy antypolskiej.

    całość: http://niezalezna.pl/62885-dr-targalski-marsze-ku-czci-bandery-symbol-walki-z-rosja-nie-z-polska

    A pan Rachoń, obecnie mąż pani Hejke….
    No cóż….
    Nie każdy życzy sobie pana prezesa biegającego po mieście z kondomem na łbie….

  10. rdest said

    Pan Targalski jest modelowym durniem,który wprowadza w konfuzje rozmówców ,bardzo nędznie wykonuje polecenia resortu,Dno i wodorosty. Jeśli mamy tak potarganych politologów i historyków nie można sie dziwić ,że głupota jest wszechobecna.
    Za Wiki :W 2007 uzyskał stopień doktora nauk historycznych na Akademii Humanistycznej w Pułtusku na podstawie pracy pt. Mechanizmy demontażu komunizmu w Jugosławii na przykładzie Słowenii i Serbii (1986–1991)[1].
    „Od września 1976, czyli od samego początku istnienia tej organizacji, współpracował z Komitetem Obrony Robotników

  11. jok said

    Ach ta rosyjska agentura:))) Wydawało mi się, że w mediach, tych w Polsce i nie tylko, nadmierne wpływy mają ci na ż – praktycznie prawie wszystkie media są lizusowsko wręcz filoży-skie., i to niezależnie od deklarowanej opcji politycznej. A tu proszę – ruska agentura:))). A mi się wydawało, że w mediach „słusznych” filorosyjskość czy antyrosyjskość jest koniunkturalna, a filożydowskość niezmienna. Jakby słabo tu widać wpływ ruskiej agentury, bardziej chyba okolic finansjery ze wschodniego wybrzeża Stanów (i raczej nie są to Anglosasi:)))))

    Jeśli miałbym kogokolwiek określić jako uosobienie (szerzenia) poglądów neokonwych Ż-ów, to ja osobiście użyłbym przykładu Tar.

  12. Miś said

    Awantura u konserwatystów. Wildstein pobił rannego narodowca!
    Czytaj w:
    http://pikio.pl/awantura-u-konserwatystow-wildstein-pobil-rannego-narodowca/
    „Jak relacjonuje reżyser Jerzy Zalewski Dawid Wildstein pobił rannego narodowca Jerzego Wasiukiewicza butelką. Mało tego, zakrwawionego aktywistę próbował „dobić” szklanką.”
    Komentarz pod relacją Wildsteina z Marszu – „W ramach anegdotki – w pewnym momencie jakiś strażnik marszu mnie zobaczył i zanucił pod nosem „precz z żydowską okupacją” ale zaraz został uspokojony.”

  13. Reblogged this on koniec iluzji matrixa.

  14. juz sie zaczęło - Krzysztog Grzybowski naczelny propagandzista tvn warszawa said

    prowadzi Polityka przy kawie, czekam teraz na Kuźniara, Morozowskiego, come back Lisa, Tadli, Dobrosz-Oracz, Lewickiej, Osicy czy tej co spijała pianke z dzióbka komorowskiej

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: